Pogodbeni partner za za dostavo pošiljk je GSL Slovenija, vendar si ponudnik pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem lahko naročilo izpolnil bolj učinkovito. Cena dostave za področje Slovenije znaša 3,80 EUR. Pri nakupu nas 130€ je dostava brezplačna. Podjetje GLS izvajata dostavo vsak dan od ponedeljka do petka (lahko navedete tudi npr. služben naslov).
Naročeni izdelki bodo najverjetneje dostavljeni že naslednji delovni dan. Vse izdelke, ki so na zalogi odpremimo v 2-5 delovnih dneveh od dneva plačila predračuna v primeru plačila po predračunu oziroma od dneva plačila preko Paypala oziroma od oddaje naročila v primeru plačila po povzetju. Če želite na paket čakati manj, predlagamo da izberete prednostno pošiljanje. V primeru posebnih zahtev Vas prosimo, da le-te vpišite pod opombe na dnu naročila. V primeru, da določenega izdelka nimamo na zalogi Vas o tem obvestimo po elektronski pošti in se dogovorimo za dostavo naročenega izdelka. Če želite na paket v tem primeru čakati manj, predlagamo da izberete prednostno pošiljanje.
Cena dostave za področje Hrvaške je 6,00 eur. Cena dostave v ostale države EU je 10,00 eur.
Za zamenjavo številke nam pišite na info@malamasa.si. Menjava je mogoča le za enak model obutve.
Menjava namreč zaradi količine naročil in vračil traja do 14 delovnih dni, ker čakamo, da najprej prejmemo vaš paket in potem šele odpošljemo nov par. V takem primeru priporočamo, da neustrezne vrnete in ko jih prejmemo vrnemo kupnino. Istočasno pa kot običajno naročite nove na spletni strani.
V primeru da želite vseeno menjavo, nam javite.
Skladno z določili 134. člena Zakona o varstvu potrošnika (ZvPot) ima potrošnik pravico, da v štirinajstih (14) dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe in sicer na kontaktni elektronski naslov info@malamasa.si, po pošti, z obrazcem za odstop od pogodbe ali z nedvoumno izjavo iz katere jasno izhaja, da odstopa od pogodbe ne da bi mu bilo potrebno navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je neposreden strošek vračila blaga. Slednjega mora vrniti najkasneje v 14-ih dneh po sporočilu o odstopu.
Izdelki morajo biti nerabljeni, nepoškodovani in v nepoškodovani originalni embalaži z vsemi pripadajočimi etiketami in ovitki sicer potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga. Prosimo tudi, da embalažo ustrezno zaščitite, da se med dostavo ne poškoduje. Ponudnik ni dolžan sprejeti pošiljk z odkupnino ali pošiljk, ki ne ustrezajo ponudnikovim splošnim pogojem poslovanja.
Originalna embalaža izdelka, v katerem je obutev, ne sme biti poškodovana, prelepljena z lepilnim trakom ali popisana.
Naslov za vračilo blaga prodajalcu:
UNND d.o.o., Ulica 25. junija 1F, 5000 Nova Gorica
Prosimo, da natisnete in izpolnite obrazec za odstop od pogodbe.
Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Izdelek s katerim niste bili zadovoljni Vam lahko zamenjamo ali vrnemu kupnino. Vračilo kupnine se izvede v 14. dnevnem zakonskem roku.
Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo!
Nogovic zaradi higienskih razlogov ni mogoče vrniti.
Potrošnik lahko uveljavlja pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Izdelek nam dostavite v pregled. Zraven pa naprošamo da priložite kopijo računa za povrnitev stroškov odpošiljanja paketa na naš naslov.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da odpravi napako na izdelku ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali izdelek s stvarno napako zamenja z novim brezhibnim ali vrne plačani znesek.
Stvarna napaka se šteje kadar:
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na izdelku, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Normalna obraba izdelka se ne šteje za stvarno napako.
Obrazec za uveljavljanje stvarne napake
Mehanko poškodovani čevlji npr. od plazenja, poganjalca niso razlog za reklamacijo.
V primeru, da je prišlo do poškodbe paketa med transportom, ga takoj reklamirajte pri poštarju in nas o reklamaciji obvestite na podpora@malamasa.si. V primeru, da ste prejeli napačen izdelek Vam ga bomo zamenjali ali vrnili Vaš denar.
Če ugotovite, da vam velikost ne ustreza, artikel (v nerabljenem stanju, nepoškodovan in v originalni nepoškodovani embalaži) brez problema zamenjamo za ustrezno velikost. Stroški pošiljanja so v tem primeru na vaši strani.
We also accept international orders. Shipping costs for international orders are not calculated in the shopping cart. You will be notified about shipping costs by email. You can cancel your order if the shipping costs are too high. For international orders we accept Bank Wire Transfer payment in advance only. When you confirm your order, we will send you a payment information. If you can't place an order through our site, contact us at: info@malamasa.si