Splošni pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne trgovine Mala Maša so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporočil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.

Dostopnost informacij 

Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije: 
- identiteto podjetja (ime in sedež podjetja, številka registra), 
- kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta),
- bistvene značilnosti blaga oziroma storitev (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami),
- dostopnost izdelkov (vsak izdelek ali storitev, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku), 
- pogoje dostave izdelka ali izvršitve storitve (način, kraj in rok dostave),
- vse cene morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza, 
- način plačila in dostave, 
- časovno veljavnost ponudbe, 
- rok, v katerem je še možno odstopiti od pogodbe in pogojih za odstop; poleg tega tudi o tem, če in koliko stane kupca vračilo izdelka, 
- pojasnilo postopka ob pritožbi, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

Naročanje

Naročanje je mogoče 24 ur na dan, vse dni v letu. Kupec izbira in naroči izdelke, ki se nahajajo v spletni trgovini. Potrošnik lahko po oddaji elektronskega naročila v 24 urah odstopi na podlagi obvestila o odstopu na elektronski naslov info@malamasa.si.

Cene

Cene v spletni trgovini so označene v evrih in vsebujejo DDV.  Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko dnevno spremenijo. Znižana cena je znižana redna cena, po kateri se prodaja predstavljeni izdelek za določen ali nedoločen čas. Vse cene v spletni trgovini so cene izdelkov in ne vsebujejo stroškov dostave.

Postopek nakupa

  • s klikom na gumb "v košarico" artikel dodate na seznam vašega naročila
  • izdelek iz košarice lahko odstranite s klikom na gumb "X"
  • ob spremembi količine, kliknete na gumb "osveži količine"
  • po pregledu naročila, kliknete na gumb "potrdi naročilo"
  • preverite svoje podatke in kliknete "naprej"
  • izberete način plačila in kliknete "naprej"
  • s klikom na gumb "potrdi naročilo", oddate naročilo, ki ga ni več mogoče spremeniti
  • na vaš navedeni elektronski naslov boste prejeli avtomatsko generiran izpis naročila

Načini plačila

Spletna trgovina Mala Maša ponuja sledeče možnosti plačila: plačilo po povzetju in plačilo po predračunu (s položnico ali elektronsko banko).

Plačilo po povzetju  (pri GLS lahko ob dostavi plačate tudi z kreditno kartico)
V primeru, da ste se odločili, za plačilo po povzetju boste kupnino plačali GLS kurirju in GLS bo za vas opravila plačilo. Pri plačilu po povzetju se zaračuna še dodaten strošek dostave, ki znaša 1 eur. Plačilo po poveztju ne velja za mednarodne nakupe. Trenutno plačilo po povzetju ni možno.

Plačilo po predračunu preko banke
Boste ob nakupu prejeli obvestilo o računu kamor je potrebno opraviti nakazilo. V tem primeru plačate provizijo za opravljeno transakcijo banki, ki bo za vas opravila plačilo.

Paypal
Plačilo se izvede na osnovi prejetega elektronskega sporočila (samo za naročila do 100 eur).

Plačilo s plačilnimi karticami

poteka preko plačilnega sistema Stripe.

Hranjenje naročila 

Oddano elektronsko naročilo oz. sklenjena pogodba o nakupu je shranjena na sedežu podjetja. Na zahtevo potrošnika, le-ta kopijo naročila prejme na elektronski naslov oz. na fizični naslov, ki je naveden v naročilu. Zahteva se lahko poda na naš elektronski naslov info@malamasa.si ali pisno na sedež podjetja.

Varovanje podatkov

Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla ter ustrezno programsko (protivirusno) zaščito svojega računalnika. Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Komunikacija

Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.

Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine: 

  • jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
  • pošiljatelj bo jasno razviden,
  • različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
  • jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
  • željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo ponudnik izrecno spoštoval.

 

Obveza odgovornosti

Ponudnik se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil odstop od naročila ali zamenjavo naročenega artikla.

Pritožbe in spori

Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@malamasa.si Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Ponudnik se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniškega spora, vsaj kar zadeva sodno reševanje, njegova nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in stroški, ki nastanejo pri reševanju samega spora. To je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato se ponudnik prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.

V primeru težav se kupec s podajalcem lahko poveže po elektronski pošti na info@malamasa.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova info@malamasa.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.

Izvensodno reševanje potrošniških sporov

Skladno z zakonskimi normativi UNND d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. UNND d.o.o., ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.

Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.

 

 

Davčna nalepka

Ta spletna stran uporablja piškotke. Z obiskom in uporabo spletne strani soglašate s piškotki.  DOVOLIM Več informacij o piškotkih najdete in nastavitve tukaj.